Kort bericht - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Luka Schoppen - WaarBenJij.nu Kort bericht - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Luka Schoppen - WaarBenJij.nu

Kort bericht

Door: Luka

Blijf op de hoogte en volg Luka

27 Juni 2012 | Indonesië, Batavia

Hallo,
Hier even een heel kort berichtje. Ik leef nog! En alles gaat goed. Op dit moment aan het lunchen op het prachtige Java! Ook 2 weken heel erg genoten op Bali. Mijn reisveralag van mijn reis in Western australia moet ik nog plaatsen. Ik zal proberen dit zsm erop te zetten. Hoor dat het weer in Nederland niet heel best is dus probeer ik daar nog maar even niet aan te denken en te genieten van de blauwe lucht en de 30 graden hier.
Veel liefs vanuit Indonesië

Luka

Na al een half jaar in Australie te hebben geleeft als au pair in Brisbane(luka.reismee.nl) gaat mijn reis dan echt beginnen. Ik ga nog 6 maanden rondreizen samen met mijn rugzak. Australië, New Zeeland, Tasmanië, en misschien ook wel Indonesie, Japan of iets anders staat op mijn lijst.

Actief sinds 28 Jan. 2012