Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Luka Schoppen - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Luka Schoppen - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Luka

Blijf op de hoogte en volg Luka

09 Juli 2012 | Singapore, Singapore

Hallo,
Wat is alles snel gegaan!! 6 juli vlogen Vita en ik terug van Indonesië naar Oz. Daar hebben we afscheid genomen van onze stad Brisbane.

Vrijdag middag de nieuwe Au pair van Emma en Chris ontmoet. Hanna uit Duitsland lijkt me een goede keus! Ook met de cadeautjes uit Indonesië was de familie erg blij!

Zaterdag uitgeslapen en een heerlijke afscheidslunch met Emma gehad. Daarna de dag goed afgesloten met Vita in ons favoriete sushi restaurant.

De volgende ochtend met bracht Emma ons naar de luchthaven. We vlogen samen naar Singapore en gister hebben we dus afscheid genomen in Singapore omdat Viet niet nog een dag hier had geboekt. Hoop dat Vita nog leeft aangezien die al helemaal geen zin had om terug te gaan.

Het was heerlijk aankomen want er stond iemand met een bordje op mij te wachten! Ik was een beetje laat door de douane heen ivm de afscheidsburger die ik nog even met Vita had genuttigd en dus waren er een paar mensen behoorlijk chagrijnig omdat het busje dus lichtelijk vertraagd was. Oeps.

Ik werd gedropt in een poepie duur hotel.. Waar alleen maar rijke Aziaten verblijven. Nu is 80% hier Chinees dus zie je zo ie zo al overal chineesen.

Mijn kamer had een woonkamer en super luxe bad. Eerst lekker gebadderd daarna al mijn aankopen uit indonesie passen!! Hier had ik nog geen tijd voor gehad. Daarna heerlijk geslapen want de volgende dag moest ik op tour.

De tour was goed. We stopte bij een uitkijkpunt op de city, China town, een of ander museum, little India, The botanical gardens, en waarschijnlijk vergeet ik nog wel iets. Het was een leuke 1e indruk omdat je er overal maar 20 a 30 minuten uit de bus mag! Maar de luchtvochtigheid is zo enorm hoog dat het ook wel lekker was om weer in de bus te duiken.

Nu ben ik in de city en heb eigenlijk het gevoel dat ik nergens zin in heb.. Het naar huis toe komt ni zo dichtbij..
Hoor net weer van Nederlanders dat het weer in Nederland slecht is. Het lijkt me heerlijk om iedereen weer te zien maar kunnen jullie niet naar Oz komen? Goed ik ga nog even de starbucks in vluchten voor een ijskoffie.

Tot snel...
Groetjes vanuit het vochtige Singapore

  • 10 Juli 2012 - 09:54

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luka

Na al een half jaar in Australie te hebben geleeft als au pair in Brisbane(luka.reismee.nl) gaat mijn reis dan echt beginnen. Ik ga nog 6 maanden rondreizen samen met mijn rugzak. Australië, New Zeeland, Tasmanië, en misschien ook wel Indonesie, Japan of iets anders staat op mijn lijst.

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 12977

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 19 Januari 2016

3 maanden wonen in Paramaribo 2015/16

18 Juli 2011 - 10 Juli 2012

Luka op reis 2011-2012

Landen bezocht: