Indonesië - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Luka Schoppen - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Luka Schoppen - WaarBenJij.nu

Indonesië

Door: Luka

Blijf op de hoogte en volg Luka

08 Juli 2012 | Indonesië, Bali

Hi,
Omdat ik simpel weg nog geen tijd heb gehad om
het verslag van indonesië te schrijven. Mogen jullie het verslag van mijn reispartner Vita Jongen lezen!
Het was in een woord een geweldige trip!!!
Veel leesplezier!!
www.vitanaaraustralie.reismee.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luka

Na al een half jaar in Australie te hebben geleeft als au pair in Brisbane(luka.reismee.nl) gaat mijn reis dan echt beginnen. Ik ga nog 6 maanden rondreizen samen met mijn rugzak. Australië, New Zeeland, Tasmanië, en misschien ook wel Indonesie, Japan of iets anders staat op mijn lijst.

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12981

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2015 - 19 Januari 2016

3 maanden wonen in Paramaribo 2015/16

18 Juli 2011 - 10 Juli 2012

Luka op reis 2011-2012

Landen bezocht: